суббота, 31 мая 2014 г.

Թարգմանություն ռուսերենից

Ջեկ Լոնդոն մտքեր

1.      Խաղալով անծանոթ խաղ, երբեք մի արեք առաջին քայլը:
2.      Սերը ավելի դաժան և կոպիտ զգացում է, քան սովը:
3.      Սիրել հիանալի և գեղեցիկ և ոչ՝ սիրելի լինել: Այդ զգացումը տալիս է այն,  ինչը մարդու համար արժեք է և ինչի համար նա պատրաստ է մեռնել:
4.      Կյանքը մարդուն տալիս է ավելի քիչ, քան մարդիկ պահանջում են:
5.      Մարդու իրական նպատակն է պարել և ոչ թե գոյատևել:
6.      Ցույց տվեք ինձ դաջվածքով մարդ և ես ցույց կտամ ձեզ հետաքրքիր անգյալով մեկին:
7.      Կինը` չհաջողված տղամարդն է:
8.      Սովն ու կատաղությունը սովորաբար ուղեկցում են միմիանց:
9.      Կյանքը տարօրինակ բեռ է
1.  Տվեք ինձ դեմքի ճիշտ արտացոլանքասեք՝ ում դեմքն է անթերի:
                     
Միխայել Ժվանեցկի մտքեր
1.      Մի անհարմար շարժում և դուք հայր եք:
2.      Մենք երբեք չենք ստանում այն, ինչ ցանկանում ենք: Դրա համար պետք է սովորել ցանկանալ այն, ինչ ունենք:
3.      Ես ունեմ վառ հիշողություն՝ թարմ զգացումով:
4.      Քո սխալներով սովորեցնում ես ուրիշներին կարիերիա ստեղծել:
5.      Մի շիշ շամպայնը և շոկոլադը սեր չէ, այլ կիրք:
6.      Լավ է վեց անգամ մաքրել քրտինքը, քան մեկ անգամ անհաջողության մատնվել:
7.      Սովորաբար ցանկանում ես ամեն ինչ և արագ, արդյունքում ստանում ես ոչինչ և աստիճանաբար:
8.      Նա ցանկանում էր, որ ես իրեն հասկանամ և ես հասկացա, բայց դա այն չէ, ինչ նա էր ցանկանում:
Ջորջ Բեռնարդ Շոու մտքեր
1.      Ես պետք է ապրեմ ուրիշների համար և ոչ թե ինձ համար:
2.      Ես երջանիկ եմ, որովհետև երբեք չեմ մտածում այն մասին, որ երջանիկ չեմ:
3.      Մեր աշխարհը միշտ սպառնում է իրենից վախեցողներին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий