суббота, 31 мая 2014 г.

Մտորում: Բարու ու չարի միախառնում:

Բարի մարդը կարծում էթե իր շրջապատը բարի էՈւ զարմանում էերբ հայտնաբերում է չարը նրանցից մեկի մեջԱյդպես մինչև կյանքի վերջ՝  մեկիկ-մեկիկ հայտնաբերում է չարըՈւժը ուժեղի համար բնական բան է ուժեղը       նշանակություն չի տալիս ուժինչի պրպտումչի անջատում սովորականից:
Եվ այսպես կյանքիդ  սկզբնակետից մինչև վերջնակետ:  Դու տալիս ես մարդկանց   ինչ- որ բան և ոչինչ չես ակնկալում տվածիդ  հակառակըԴու բարի եսանկեղծ,  նվիրվողընկերասեր և քեզ թող չթվաոր դիմացինդ  նույնպես այդպիսին է ու   տալու է քեզ այն ջերմությունըորը դու ես տվել:  Արդյունքում դու խաբված ես և այս ընթացքում հասցնում ես կորցնել վստահությունդիսկ հաջորդ անգամ արդեն  չես վստահում այն մարդուն,ում պետք է վստահեիրՍկսում ես չարանալիսկ    կյանքում ամենավատ բանը չարացած լինելն էԲայց դու արդեն վստահությունդ կորցրածչարացածի մեկն եսով քիչ - քիչ սկսում է զզվել ինքն իրենից  ու   աշխարհից:Սկսում ես հասկանալոր սիրել եսընկեր ես համարել մեկինով   տականք էում համար դու ոչինչ ես եղելՈւ ամեն անգամ այդ մարդուն կամ մարդկանց տեսնելիս հիշում ես յուրաքանչյուր լավ պահխորը շունչ քաշում և   զզվում: Իսկ վերջում քո բարիին,անկեղծիին  գալիս են փոխարինելու ` կեղծիքը, զզվանքն ու ատելությունը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий