вторник, 1 мая 2012 г.

Իրականացրեք ձեր երազանքները





Մեր կյանքում մենք պահում ենք երազանքներ և անհամբեր սպասում,որ դրանք իրականանան:Որոշներն իրականանում են,որոշներն էլ ոչ:Գոյություն ունեն մի շարք կանոններ ,որոնց դեպքում ձեր երազանքները որոշ չափով կիրականանան:
Երբևէ մտածել եք այդ մասին:Ստորև ներկայացված են մի քանի խորհուրդներ:


  1. Երբ ձևակերպում եք երազանքը երբեք մի օգտագործեք “Չ” մասնիկը:Օրինակ`”Չեմ ցանկանում լինել գեր”, փոխարենը կարող եք պահել ` “ ուզում եմ լինել նիհար և հմայիչ”:
  2. Երազանքը պահելու ժամանակ հարկավոր է այն կոնկրետացնել: Օրինակ` “ ուզում եմ ամռանը գնալ ծովային ճանապարհորդության” , այս երազանքը ավելի կոնկրետ կարող ենք ձևակերպել “ ուզում եմ այս ամռանը գնալ ծովային ճանապարհորդության” :
  3. Երբ երազանք եք պահում միշտ հավատացեք,որ այն իրականանալու է:
  4. Երազանք պահելու ժամանակ անպայման պատկերացրեք և փորձեք զգալ այն ինչ կզգայիք եթե Ձեր երազանքն իրականանար:
  5. Կարող եք երազանքը պահելուց հետո,Ձեզ հետ միշտ վերցնել մի իր,որը կհանդիսանա այդ երազանքի իրականացման թալիսմանը:
  6. Կազմեք պլան,որով կառաջնորդվեք Ձեր երազանքն իրականացնելու Ժամանակ:

Մաղթում եմ երազանքների իրականացում,և երբեք չուսահատվեք:Երազանքները վաղ, թե ուշ 
իրականանում են:

Սխալ կետադրության, կամ բացակայության համար հայցում եմ ձեր ներողությունը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий