среда, 28 марта 2012 г.

Իմ մասին պատմվածք


Հերթական խաղաղ գյուղական առավոտն էր:Մարդիկ վաղ էին  արթնացել  և ամեն մեկը զբաղված էր իր առօրյա հոգնեցուցիչ կամ արբեցուցիչ գործով:Այդ հերթական առավոտի հերթական ծննունդն էլ բաժին ընկավ ինձ:Երևի ուզում էի ծնվել,բայց դեռ  շուտ էր ուզելու կամ չուզելու համար:Ինչպես բոլորի  կյանքում, այնպես էլ իմ դեպքում եղավ առաջին և  ամենակարևոր իրադարձությունը, որը իմ ցանկությամբ չէր:Այն պետք է լինել. Ուզեի թե ոչ:Ծնվեցի ես` ունենալով մեծ կամ փոքր թերություններ:Ծնվեցի ու ինձ հետ ծնվեց իմ ես-ը,որ մինչև  կյանքիս վերջ իմ հետ է լինելու:Պաշտպանվելով,երբեմն պաշտպանելով ինձ` այդ քնքուշ հոգին,այդ ես-ը սիրում է քեզ,սիրում է ինձ,որ իմ մեջ է,նրան, որ ինքն էլ ունի իր 
ես-ը,աշխարհին ու տիեզերիքին, բնությանն ու մոլորակին, ստեղծելու է առողջ կամ թեկուզ հաշմանդամ մարդու փոքրիկ,բայց կատարյալ ես-ը:
Շարունակելի....

2 комментария: